AMD Software: Adrenalin Edition

Download AMD Software: Adrenalin Edition 24.3.1 WHQL

P3D-Bot hat AMD Software: Adrenalin Edition mit einem neuen Updateeintrag aktualisiert:

AMD Software: Adrenalin Edition 23.9.3 WHQL

New Feature Highlights​

  • New Game Support
    • Cyberpunk 2077: Phantom Liberty
    • PAYDAY 3
  • MeanVarianceNormalization (MVN) and Stable Diffusion variants optimizations

Known Issues​

  • Performance Metrics Overlay may report N/A for FPS on various games.
  • Audio may intermittently become out of sync with video when recording from AMD Software: Adrenalin Edition with AV1 codec.
  • The display may...

Lies den Rest der Aktualisierung…
 
P3D-Bot hat AMD Software: Adrenalin Edition mit einem neuen Updateeintrag aktualisiert:

AMD Software: Adrenalin Edition 23.10.1 WHQL

New Feature Highlights​

  • New Game Support
    • Assassin's Creed Mirage
    • The Lords of the Fallen
  • Anti-Lag+ Support
    • Counter Strike 2

Fixed Issues​

  • Intermittent app crash while playing Starfield on Radeon™ RX 7000 Series Graphics Products.
  • Intermittent driver crash while playing Counter Strike 2 with MSAA or FSR enabled on some AMD Graphics Products, such as the...

Lies den Rest der Aktualisierung…
 
Download vom 23.10.1 im Moment nicht mehr möglich wegen den Problem bei CS2 das AntiLag+ zu Banns geführt hat.
 
P3D-Bot hat AMD Software: Adrenalin Edition mit einem neuen Updateeintrag aktualisiert:

AMD Software: Adrenalin Edition 23.10.2 BETA

New Feature Highlights​

  • New Game Support
    • Assassin's Creed Mirage
    • The Lords of the Fallen
    • Forza Motorsport

Fixed Issues​

  • Intermittent app crash while playing Starfield on Radeon™ RX 7000 Series Graphics Products.
  • Intermittent driver crash while playing Counter Strike 2 with MSAA or FSR enabled on some AMD Graphics Products, such as the Radeon™ RX 7900 XTX.
  • Improvements to stutter...

Lies den Rest der Aktualisierung…
 
P3D-Bot hat AMD Software: Adrenalin Edition mit einem neuen Updateeintrag aktualisiert:

AMD Software: Adrenalin Edition 23.10.2 WHQL

New Feature Highlights​

  • New Game Support
    • Assassin's Creed Mirage
    • The Lords of the Fallen
    • Forza Motorsport

Fixed Issues​

  • Intermittent app crash while playing Starfield on Radeon™ RX 7000 Series Graphics Products.
  • Intermittent driver crash while playing Counter Strike 2 with MSAA or FSR enabled on some AMD Graphics Products, such as the Radeon™ RX 7900 XTX.
  • Improvements to stutter...

Lies den Rest der Aktualisierung…
 
Nun auch als Version mit WHQL, Link und Rest ist geblieben.
 
P3D-Bot hat AMD Software: Adrenalin Edition mit einem neuen Updateeintrag aktualisiert:

AMD Software: Adrenalin Edition AMD Software: Adrenalin Edition 23.12.1 WHQL

New Feature Highlights​

  • New Game Support
    • Avatar: Frontiers of Pandora
  • NEW AMD Software UI Redesign–The Home and Gaming tab have undergone a UI redesign in this latest update of AMD Software: Adrenalin Edition.
    • HYPR-RX profiles can now be enabled easily on a global basis, or per-game on the Home Tab; additionally, games on the Home tab now will display key art for a more vibrant experience
    • When users...

Lies den Rest der Aktualisierung…
 
P3D-Bot hat AMD Software: Adrenalin Edition mit einem neuen Updateeintrag aktualisiert:

AMD Software: Adrenalin Edition 24.1.1 WHQL

New Feature Highlights​

  • New Game Support
    • Like A Dragon: Infinite Wealth
    • TEKKEN™ 8
  • New Product Support
    • AMD Radeon™ RX 7600 X
  • AMD Fluid Motion Frames (AFMF) - Boost FPS up to 97% for a smoother gaming experience by adding frame generation technology to anyDirectX® 11 and 12 game. RS-630
    • AFMF improves performance by adding frame generation technology to AMD Radeon™ 700M, RX...

Lies den Rest der Aktualisierung…
 
P3D-Bot hat AMD Software: Adrenalin Edition mit einem neuen Updateeintrag aktualisiert:

AMD Software: Adrenalin Edition 24.1.2 WHQL

New Feature Highlights​


  • New Game Support
    • Skull and Bones™
    • Nightingale

Fixed Issues​

  • Improvements to intermittent driver timeout or application crash while playing HELLDIVERS™ 2.
  • Intermittent application crash when first launching Enshrouded or changing Anti-Aliasing settings on Radeon™ 7000 series graphics products.
  • Intermittent driver timeout or application crash may be considered...

Lies den Rest der Aktualisierung…
 
Ahaja ich hatte mich bei meinem Rechner schon ein paar mal gewundert was da los ist beim starten:

  • World of Warcraft may experience extended initial loading times with DirectX 12 API on some AMD Graphics Products, such as the Radeon™ RX 6800.
 
Jo, habe ich auch seit ein paar Wochen.
Unter Linux aber nicht ;)
 
Jetzt gerade wieder nach dem Treiberupdate, mal schauen wie lange sie brauchen um das zu fixen.
 
Bei mir hat AMD noch den 24.1.1, nicht einen 24.1.2. - was ist da los?
 
Bei denen nichts, ich habe übersehen das der 24.2.1 BETA ist und kein WHQL deswegen wird er bei den Standardeinstellungen nicht im Treiber selber angeboten.

Sieht dann auch so aus:

 
Enhanced Sync führt immernoch zu Bild freezes, die man mit Tab beheben kann und zusätzlich wird jetzt Smart Access Memory als "nicht unterstützt" angezeigt, obwohl es vorher noch ging.

Was auch immer sie mit dem 24.2.er eingeführt haben, es ist kaputt...
 
SAM ist bei mir aktiviert. Treiber läuft ganz gut auf der 7900XTX.

Enhanced Sync ist seit der 24er Serie standardmäßig auf aus und nur noch im Setting "Standard" auswählbar.
So wirklich klar ist mir das eh noch nicht, was AMD mit den Profilen vor hat.
In den einzelnen Profilen kann ich nur noch sehr beschränkte Features wählen, find ich nicht so schick, da ich gerne viel Qualität mit max. möglicher Leistung habe und mir das individuell zusammengestellt habe.

Dafür muss ich jetzt wohl immer benutzerdefiniertes Profil nehmen, was schon ein Stück weit seltsam ist, da bei Wahl von Hypr-RX und Hypr-RX Eco auch so ein "neues Gerät" Sound kommt. Hab aber jetzt noch nicht im Gerätemanager geschaut was passiert....

Grüße
Christian
 
P3D-Bot hat AMD Software: Adrenalin Edition mit einem neuen Updateeintrag aktualisiert:

AMD Software: Adrenalin Edition 24.3.1 WHQL

New Feature Highlights​

New Game Support​

  • Dragon's Dogma 2
  • Horizon Forbidden West™ Complete Edition
  • Outpost: Infinity Siege
  • Expanded HYPR-Tune Support
    • Dragon's Dogma 2
    • Diablo® IV
    • Ghostrunner 2
    • Suicide Squad: Kill the Justice League

Fixed Issues​

  • Excessive micro stutter may be intermittently experienced after enabling AMD Fluid Motion...

Lies den Rest der Aktualisierung…
 
Zurück
Oben Unten